Chcesz złożyć wniosek przez ePUAP?
Krok po kroku podpowiemy Ci, jak to zrobić.
Czy posiadasz podpis elektroniczny lub profil zaufany?
Jeśli nie, to zajrzyj na stronę z instrukcją jak założyć profil zaufany.
Jeśli tak, to postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: skompletuj dokumenty
Skompletuj potrzebne dokumenty zgodnie z instrukcjami podanymi na stronie internetowej
Krok 2: podpisz dokumenty w „podpisywarce”. Uważaj! To ważny krok, a jest często pomijany! Brak podpisu na dołączonym dokumencie sprawia, że jest nieważny.
Dokumenty, które wymagają podpisu takie jak np. oświadczenia, formularze czy wnioski podpisz profilem zaufanym w „podpisywarce”. Wyślij do nas podpisany elektronicznie dokument. Pamiętaj, żeby zapisać na swoim komputerze podpisany dokument, który później wyślesz jako załącznik przez ePUAP. Poprawnie podpisany dokument jest w formacie xml i ma czytelny tytuł pliku np. "test.xml". Jak go otworzysz będzie nieczytelny. Jeśli chcesz zobaczyć treść podpisanego pliku, ponownie wrzuć go do podpisywarki.
Krok 3: wejdź na stronę EPUAP, gdzie wyświetlony zostanie "Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
Krok 4: wybierz „Sprawy ogólne”
Krok 5: kliknij na „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”
Krok 6: kliknij na „Załatw sprawę”