Dostępność informacyjno-komunikacyjna
W Okręgowym Urzędzie Miar w Szczecinie istnieje możliwość obsługi klientów posługujących się polskim językiem migowym (PJM), systemem językowo -migowym (SJM) i sposobem komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN).
Wprowadzono Usługę tłumacza na wezwanie – usługa ta realizowana jest poprzez udział tłumacza przy załatwieniu sprawy klienta potrzebującego tego rodzaju usługi w Okręgowym Urzędzie Miar w Szczecinie.
Aby klient mógł skorzystać z tej usługi powinien w terminie trzech dni przed planowanym skorzystaniem przekazać informację o takiej potrzebie do Wydziału Obsługi Referat Administracyjno-Gospodarczy:
- e-mailem na adres – oum.szczecin@poczta.gum.gov.pl
- osobiście lub pocztą – 70 - 414 Szczecin, pl. Lotników 4/5
- telefonicznie – 91 434 75 66
- faxem – 91 434 75 98
W zgłoszeniu należy podać m.in.:
- imię i nazwisko klienta
- termin skorzystania z usługi (co najmniej trzy dni od zgłoszenia)
- rodzaj usługi
- kontakt do klienta.
Po uzgodnieniu terminu, pracownik Referatu Administracyjno-Gospodarczego skontaktuje się z klientem i komórką merytoryczną w celu potwierdzenia ww. usługi.
Metadane
Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie
Justyna Piecuch
Andrzej Rybicki